2016 – рік англійської мови! Увага, конкурс для учнів !
Видавництво «MM Publications» підтримує ініціативу Міністерства освіти і науки України про оголошення 2016 року Роком англійської мови, і з метою підвищення рівня професійної кваліфікації вчителів та популяризації англійської мови серед учнів оголошує конкурси для учнів Оголошуються конкурси «Час Української культури» (Ukrainian Culture Time) та «Моя Батьківщина: місце, де я живу/ місце, яке я люблю» (My motherland: the place where I live / the place I love the most) для вчителів та учнів.
Конкурс для учнів: Моя Батьківщина: місце, де я живу / місце, яке я люблю )
Триватиме з 1 жовтня 2015 р. до 1 лютого 2016р .
Завдання для учнів полягає в написанні твору “My motherland: the place where I live / the place I love the most”
Учасники конкурсу будуть розділені та оцінені за трьома віковими категоріями:
- Молодша школа (1– 4 класи);
- Середня школа (5 – 8 класи);
- Старша школа (9– 11 класи).
Переможці конкурсу отримають у подарунок:
- I місце – 3 екшн-камери
- II місце – 15 брендових шкільних рюкзаків
- III місце – 100 книг для читання від видавництва MM Publications.
Роботи прийматимуться з 15 жовтня 2015 року до 1 лютого 2016 року. Конкурсну роботу необхідно надіслати електронною поштою за адресою: mmpublications@ukr.net
У темі листа необхідно вказати назву конкурсу – «Ukrainian Culture Time»
Корисні сайти, котрі можна використовувати у вивченні англійської мови
1) http://lyricstranslate.com/uk/vse-opyat039-vse-opyat-all-things-again.html - з допомогою цього сацту ви зможете перекласти текст улюбленої пісні, але не зловживайте. Спочатку постарайтесь самі, а потім звірте ваш варіант з тим, над котрим попрацював професійний перекладач, може виявиться, що вам пора змінювати професію =)
2) http://www.ac-nancy-metz.fr/enseign/anglais/henry/chans.htm - до вашої уваги ціла купа ресурсів для вивчення англійської мови, використовуючи пісні
3) http://www.musicalenglishlessons.org/music-index.htm#aqua - різноманітні пісні і вже готові розроблені до них вправи, чудовий спосіб не забути англійську за літо, проте все ж не так цікаво як на літньому семестрі
4) поринути у новорічну атмосферу літом ви зможете завітавши сюдиhttp://www.christmasesllessons.com/christmascarols.html і ще й поспівати англомовних колядок.
5) Життя не життя без караоке? Тоді вам потрібно зайти на цей сайтhttp://www.galau.com/karaoke.html
6) youtube 4 ever- звісно на www.youtube.com ви зможете знайти масу класних відео роликів.
Learn English through Funny story Mr Bean (level 2)
Як ефективно вивчати іноземну мову?
1. Часта помилка традиційних методик - вимога перекладати. Проте людина може добре використовувати іноземну мову, але не дуже добре перекладати на свою рідну. Ще частіше буває ситуація, коли людина вже майже розуміє, що сказане в іноземній фразі, але перекласти ще не може. Перекладати потрібно учити тільки професійних перекладачів. Для останніх завдання - навчитися розуміти, висловлювати думки і думати на іноземній мові.
2. Коли дивишся у словнику переклад слова, потрібно проглянути всі його значення. Це дозволяє скласти уявлення про об'єм поняття, який часто відрізняється від аналогічного в рідній мові.
3. Щоб якісно перекласти, потрібно усвідомити сенс пропозиції цілком і потім переказати його своїми словами на іншій мові, а не переводити по словах, словосполукам і граматичним конструкціям.
4. Не треба нічого механічно вивчати. Основне завдання - зрозуміти. Коли усвідомив, запам'ятовування відбувається само собою. А не запам'яталося - запам'ятається іншим разом.
5. Вивчати слова спеціально не треба. Зустрілося в тексті слово - заглянув в словник, йдеш далі. Ще раз зустрілося - ще раз заглянув. І так до тих пір, поки не запам'ятається. Перевага методу в тому, що ті слова, які зустрічаються частіше, запам'ятовуються швидше. Також не вимагається спеціального часу і сил на заучування слів. А як це буває нудно! Правда, витрачається час, щоб дивитися в словник. Можна або використовувати електронний словник, слово набирається за 2-6 секунд. Або, якщо постійно звертатися до звичайного словника, з досвідом час пошуку знижується до 5-10 секунд.
6. Чомусь в традиційних методиках, коли викладач щось говорить, передбачається, що учень зобов'язаний тут же це запам'ятати. Якщо виявляється, що не запам'ятав, йому дають відчути, що він в цьому винен. Проте пам'ять більшості людей об'єктивно не здібна до запам'ятовування з першого разу. Від того, що людина відчуває провину, якість запам'ятовування не поліпшується. Швидше, навпаки: відповідно дослідженням негативні емоції погіршують запам'ятовування. Тому і вчителеві, і учневі потрібно навчитися повністю виключати відчуття провини з учбового процесу.
7. Оскільки з'ясовано, що позитивні емоції покращують процес запам'ятовування, треба постаратися, щоб процес вивчення мови приносив задоволення: приємна комфортна обстановка, цікавий зміст текстів і вправ, приємний викладач, що уміє настроювати на позитивні емоції і так далі.
8. Кращий спосіб навчитися грамотно і красиво виражати думки на іноземній мові - читати багато літератури, написаної гарною мовою. Вправи і роз'яснення викладача - корисні, проте можна знати правила, але не бути здатним швидко генерувати коректні фрази. Таку здатність дає тільки мовний досвід. Коли багато раз в тексті зустрічаєш конструкцію, то в якийсь момент сам мимоволі починаєш її вживати. Можна читати учбову або спеціальну літературу по своїй спеціальності на іноземній мові. Убиваються відразу два зайці: і мова, і знання.
Правильно вживай MAKE та DO
People of Ancient Britain | History of Britain (история Британии) | ||||||
Long ago, the British Isles were not isles at all. Britain was part of the European continent: the English Channel did not exist and East Anglia merged into the Netherlands. Then, about 10,000 years ago - when the last Ice Age had ended, when the bones of the last mammoth had sunk into the mud of the Thames valley, when the climate grew warmer - new rivers and seas were formed and Europe was slowly formed into its present shape. The people of Britain, like their cousins оn the continent, were simple hunters who lived оn the flesh of wild animals, which they shot with flint-tipped arrows or caught in traps. They killed fish in the estuaries and shallow rivers with spears made from the antlers of deer. They gathered wild fruit, nuts and honey, and probably ate snails, caterpillars and other grubs. They did not build permanent houses, but moved from place to place, sheltering in caves in cold weather. The people of Britain lagged behind the people of certain warmer lands in their development. While they were still living in caves and scratching about for insects to eat, the Egyptians were building pyramids and writing literature. Of all the stages between the cave and the skyscraper, perhaps man's greatest leap forward was taken when he became а farmer. The Stone Age farmer of about 5,000 years ago had to clear patches in the forests which covered most of Britain that was not barren heath or swamp. Не cut down trees with stone axes, burned off the scrub, and tilled the ground with а stone-headed hoe. Не kept half-wild cattle and pigs in the forest, where they could find their own food, and in treeless parts, like northern Scotland, he kept sheep. The people who grew grain in southern England had flint sickles to reap the harvest. By the end of the Stone Age, about 2,000 BC, metal was already being used. The Beaker people, who are named after the clay mugs, or 'beakers', they made, also used bronze knives. They came to Britain from northern Europe, and started the building of the stone monuments at Stonehenge and Avebury (Эйвбери). А simple plough also appeared about this time. It was little more than a spike to rip up the ground: the field was ploughed twice, the second time at right angles to the first. These improvements allowed people to settle in villages, where they stored food for the winter in underground larders. In a few places, like the Orkneys, houses were built of stone, and their remains can still be seen, complete with stone shelves and bedsteads. Mining and trade were growing during the Bronze Age (roughly 2,000 to 500 BC). Copper was imported from Ireland and tin from Cornwall - the two metals from which the harder alloy, bronze, was made. Amber was imported from the Baltic and pottery from the Mediterranean area. Carts were made for moving heavy goods. The people of the Wessex (Уэссекс) culture (southern England) developed the most advanced society Britain had seen. They used ornaments of gold and had complicated funeral ceremonies, with burials in round 'barrows', or mounds. Building continued at Stonehenge, which was а kind of temple, perhaps having some connection with the changing seasons. The stones seem to be lined up with the sun at different times of the year, and some experts have suggested that the whole building was а kind of astronomical clock. About 500 BC, the inhabitants of Britain were learning how to smelt iron. Iron ore was easier to obtain, as it often lay close to the surface and was far more common than copper or tin. Although good tools were made of bronze, iron tools were much cheaper. The beginning of the Iron Age coincided with the arrival of new people from the continent, mainly from France. They were the Celts. Archaeologists have discovered at least three Celtic groups, whom they call А, В and С people. The С people, the last and most advanced group, were the people known to the Romans as the Belgae (they did indeed come from roughly the area of Belgium). They were not 'pure' Celts, having some German blood. In fact there was less difference between Celtic and Germanic people in ancient times than some modern 'Celts' would like to think. During the Iron Age large forts, with walls of earth reinforced by timber and stone, were built in many parts of the country. People from the nearby countryside could shelter there when enemies threatened. The largest of the English hill forts - in fact the largest in Europe - is Maiden Castle in Dorset. Standing on its great earthen ramparts, on а silent wintry afternoon if possible, some faint sense of Iron Age Britain can still be felt. An Iron Age house was found by archaeologists at Little Woodbury, in Wiltshire. It was built on the plan of two circles, one inside the other. The family lived inside the smaller circle and the farm animals were stabled in the outer ring. The men of the family smelted their own iron, from which they made sickles for harvesting. The women made clothes, spinning and weaving their cloth, and clay cooking pots. They probably also pounded grain into flour. We know of many types of Iron Age house, and round buildings, which are simpler than walled houses, have been found in many places. The mysterious round stone towers of northern Scotland belong to the late Iron Age. In spite of the evidence of the hill forts and stone towers, life in prehistoric Britain was not always violent. The arrival of new immigrants must have caused problems, but they usually came in smallish groups and soon mingled with the native population. It was never а case of the natives being overwhelmed by more aggressive and more advanced invaders. The Celts, who were of mixed race themselves, married natives whose ancestors had also been immigrants from northern Europe and from Spain. Britain was unknown to the more civilized parts of Europe until it was visited - 'discovered' in fact - by Pytheas (Пифей), an educated merchant from Marseille (Марсель), in about 320 BC. Pytheas wrote the first description of the people, whom he called Celts. They were gentle folk, he said, and welcomed visitors. The opinion of Pytheas is surprising. The next educated visitor to Britain described the British as а fierce race, savages. But that visitor came in no friendly spirit. His name was Julius Caesar.
|
Збагачуйте свій словниковий запас з іноземної мови: тримайте 10 порад!
Нові мови - це нові можливості!
Вміння правильно висловлювати свої думки та почуття – найголовніше у володінні іноземною мовою. І чим більшим словниковим запасом ви володієте, тим краще вас зрозуміють. Отже, шукайте поради для себе в цій статті!
Перш ніж приступити до вивчення мови, зрозумійте, що ви ніколи не вивчите абсолютно ВСІ слова іноземної мови. Навіть не всі носії мови знають про неї все, адже це фізично неможливо. Проте чим ефективніший спосіб ви оберете для вивчення мови, тим надійнішим стане її розуміння.
Ловіть 10 найкорисніших порад освоєння мови:
1. Вивчайте нові слова в контексті.
Коли ви чуєте нове слово навіть з перекладом – це для вас інформативне навантаження. Якщо ж ви дізнаєтеся нове слово в реченні та краще не в одному, тоді ви «відчуєте» це слово, і воно у вас буде вже асоціюватися з картинкою в голові. До того ж вам легше буде застосовувати прийменники – одна з найчастіших помилок учнів.
2. Відразу дізнавайтеся всі форми слова.
Іноді мало буває тільки запам’ятати іноземне слово в контексті. Для молодих лінгвістів важливо знати всі форми, які може приймати слово. Особливо це стосується дієслів, коли заміна прийменника після нього повністю міняє значення слова. Також зверніть увагу на «неправильні» дієслова та утворення множини іменників.
3. Працюйте з тлумачним словником.
Тлумачні словники збільшать ваш словниковий запас і дозволять поринути в іншомовне середовище. Тлумачте слова іноземною, і ви навчитеся мислити цією мовою, не тільки перекладати кожне слово з рідної мови.
4. Не перекладайте речення в онлайн-перекладачах.
Всім нам відомо наскільки різною є граматика в мовах. Взяти до порівняння хоча б українську та англійську. Тому часто, коли ви копіюєте ціле речення або навіть текст до онлайн-перекладача, можете отримати повну нісенітницю. Саме тому краще перекладайте окремі слова, у вживанні яких ви не впевнені, але краще формуйте речення самостійно.
5. Скористайтеся методом карток.
Пропонуємо вам взяти собі на замітку цікавий, а головне ефективний метод вивчення нових слів. Виберіть собі купу слів – таку, яку на ваш розсуд ви зможете запам’ятати найближчим часом. Розподіліть слова на три групи за наступним принципом: перша група – незнайомі вам слова; друга група – слова, у вживанні яких ви не впевнені; третя група – слова, які ви добре знаєте.
Запишіть всі потрібні вам слова та візьміть із собою. Як тільки випадає вільна хвилинка, відразу діставайте слова першої групи. Коли ви вивчите слово, перекладіть у другу групу. До третьої групи попадають лише ті слова, в яких ви впевнені на 100%. Переглядайте всі три групи час від часу, адже всі вони можуть забуватися.
6. Запам’ятовуйте синоніми та антоніми нових слів.
Таким чином, ви відразу будуєте в своїй голові зв’язки слів, що не раз вам ще згодяться у спілкуванніі.
7. Вивчайте слова окремо по темах.
Гарний приклад, ви збираєтеся в мандрівку. Чому б не вивчити всі фрази, які вам можуть знадобитися найближчим часом?!
8. Організуйте запис нових слів.
Ви можете використовувати функцію в своєму телефоні для сортування нових слів. Якщо немає, скористуйтеся звичайним зошитом. Але краще записувати слова за темами або в алфавітному порядку.
9. Заведіть «словниковий календар».
Візьміть собі у звичку вивчати хоча б по одному новому слову в день. Відразу запишіть його в «календар». Наприкінці місяця зробіть мовний диктант. Адже навіть одне слово на день – це вже 30 слів на місяць!
10. Нове слово використайте в мові.
Як тільки вивчили нове слово, не соромтеся його казати в розмові. Можливо, ви також почуєте щось нове від свого співрозмовника.
Сподіваємося, що ці поради вам дуже допоможуть! Знаєте більше способів вивчення іноземної мови – пишіть їх у коментарі!
Цікавого навчання!
Розклад ЗНО-2016
В 2016 році розклад ЗНО підпорядкований вимогам наказу Міністерства освіти і науки України від № 1143 від 05 листопада 2015 року«Про затвердження Календарного плану підготовки та проведення в 2016 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти».
! Зовнішнє тестування з математики буде проведено 11 травня, а зісторії України - 13 травня. У звязку з тим, що результати з цих дисциплін будуть зараховуватись і як ДПА, випускники дізнаються їх до 26 травня.
Відповідно, графік складання різних предметів під час пробного тестування, основної та додаткової сесій ЗНО виглядає так:
Графік ЗНО-2016
5 - 30 січня | Реєстрація на пробне ЗНО 2016 |
2 квітня
9 квітня
|
Пробне ЗНО 2016.
Українська мова та література.
Англійська мова, біологія, географія,
іспанська мова, історія України,
математика, німецька мова, російська
мова, фізика, французька мова, хімія.
|
1 лютого - 4 березня
| Реєстрація на ЗНО 2016 |
5 - 18 березня
| Внесення змін до реєстраційних даних |
5 травня - 17 червня | Основна сесія ЗНО |
5 травня | Українська мова та література |
11 травня | Математика |
13 травня | Історія України |
3 червня | Російська мова |
6 червня | Іспанська мова |
7 червня | Англійська мова |
8 червня | Німецька мова |
9 червня | Французька мова |
10 червня | Біологія |
13 червня | Фізика |
15 червня | Географія |
17 червня | Хімія |
До 26 травня |
Оголошення результатів ЗНО з
української мови та літератури,
математики та історії України
|
18 - 25 червня |
Оголошення результатів ЗНО з
інших предметів
(іноземні, російська мови та біологія -
до 18.06,
географія, фізика, хімія - до 25.06)
|
14 червня - 4 липня | Додаткова сесія ЗНО |
14 червня | Українська мова та література |
16 червня | Математика |
21 червня | Історія України |
22 червня | Російська мова |
23 червня | Англійська мова |
23 червня |
Іспанська мова
(початок проведення - 14.00)
|
24 червня | Німецька мова |
24 червня |
Французька мова
(початок проведення - 14.00)
|
29 червня | Біологія |
30 червня | Фізика |
1 липня | Географія |
4 липня | Хімія |
До 8 липня |
Оголошення результатів учасників
додаткової сесії ЗНО
|
David Bowie
The recent news of the death of David Bowie has taken the world by shock. At the age of 69, Bowie died last week from liver cancer, an illness that he managed to hide from just about everyone. Just two days before his death, he released a single, Lazarus, which begins with the lyric 'Look up, I’m here in heaven' and has been hailed as his 'parting gift' and marks the final flourish of his impressive career which spanned over half a century and gave birth to 25 albums.
His golden years were without doubt during the seventies when he released famous songs such asHeroes, Ashes to Ashes and Let's Dance. His music may be before the time of many of you reading this article but you may be more familiar with his alter-ego ‘Ziggy Stardust’ and his iconic red hair and striking face paint.
Since his death, many famous musicians have made tributes to the music legend. Madonna said he changed her life, Mick Jagger has called him an inspiration, Elton John said he helped him record his own album and Iggy Pop has said that he resurrected him.
Even the British Prime Minster, David Cameron, released a statement saying he was a musical and creative genius and unlikely stars such as Kanye West have hailed him as one of their most important inspirations.
If you aren’t familiar with his music then I urge you to watch one of the various documentaries on his colourful life or talk to your parents, for they may have something to say about his influence on their life.
Немає коментарів:
Дописати коментар